Wednesday, September 18, 2013

Rukous 18-09-13

Kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
Room. 6:6-7 KR33/38

Kiitos Herra että sain kuolla kanssasi ristillä. Auta etten palaisi entiseen vaan voisin todella elää uutena itsenäni. Kiitos että minut on edessäsi lunastettu ja vapautettu synneistäni ja pahoista teoistani.

Tiedän että teen syntiä koska olen syntinen ja täällä maan päällä en tule koskaan siitä olemaan vapaa. Anna minun kuitenkin luottaa sinuun ja tukeutua sinuun kaikessa niin ettei minun enää tarvitsisi jatkuvasti tehdä pahaa ja rikkoa itseäni ja toisia vastaan.

Kiitos siitä että sinun suuruutesi ja voimasi erityisesti näkyy heikkoudessa, koska minä olen niin heikko. Minussa ei ole mitään joka voisi minut yksin pelastaa vaan olen täysin halujeni ja heikkouksieni vallassa. Siksi onkin niin ihmeellistä ettet sinä minua tuomitse vaan vielä sanot olevasi entistä suurempi ja rakastavasi minua yhtä lailla.

Anna minun joka päivä muistaa tuo rakkautesi ja luottaa siihen yhä syvemmin, amen.

No comments:

Post a Comment