Saturday, November 9, 2013

Olemme Kristuksen kanssaperillisiä

Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
Room. 8:17


Rakas Jumala, kiitos ilosanomastasi. Kiitos että muistutat minua että olen lapsi, sinun perillisesi, Jeesuksen kanssaperillinen, Hänen kanssaan saman arvoinen. Miten voin olla niin arvokas kun olen niin arvoton? Miten voit minua rakastaa niin paljon? Kiitos tästä ihmeestä tänään ja aina. Kiitos myös kärsimyksestä elämässäni. Vaikeuksista jotka tuottavat tuskaa mutta samalla valmistavat minua sinua varten. Auta minua kiittämään sinua aina tuskan keskellä, iloitsemaan sinun läheisyydestäsi jopa itkiessäni. Aamen.

No comments:

Post a Comment