Friday, December 13, 2013

Rukous

Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
Matt. 5:13 KR33/38

Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.
Matt. 5:13 KR92


Rakas Jumala, opeta sinä minua ja ohjaa, niin että voin pysyä suolaisena ja maustaa tätä maailmaa. Anna minun pysyä sinussa niin etten voi mitenkään estää sinun välittymistäsi minun kauttani maailmaan. Anna minun joka hetki katsoa sinuun ja etsiä sinua, kiittää sinua siitä mitä olet elämässäni tehnyt.

Minä tarvitsen itsekin suolaasi elämääni, makuasi joka päiväiseen toimintaani. On liian helppo liukua pois, unohtaa hetkeksi, sammua vähitellen ja väljähtyä vuosien kuluessa. Anna elämäni riippua sinussa, vaikka se tarkoittaakin kipua ja tuskaa. Anna minun kiittää sinua joka hetki siitä kivusta, koska sen kautta tarvitsen sinua joka hetki. Ja tuskan avulla tuon sinun makuasi koko maailmalle.

Kiitos sinä olet luonut minut omaksesi ja tunnet minut kokonaan. Kiitos että voin luottaa armoosi tänään ja joka päivä ja siihen uskoen voin turvata sinuun. Kiitos että sinä et koskaan anna minun menettää makuani, aamen.

No comments:

Post a Comment