Monday, December 16, 2013

Rukous

Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
Matt. 11:28 KR33/38

Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.
Matt. 11:28 KR92
Rakas Jumala, kiitos että saan tulla luoksesi väsyneenä kun en enää jaksaisi. Monesti asiat painavat, eikä enää jaksa, ei ole mitään annettavaa, eikä ylistys enää synny sydämestä tai lähde huulilta. Kiitos että sillä hetkellä avaat sylisi ja saan levät kämmenelläsi. Kiitos ettet vaadi vaan olet läsnä. Kiitos että tahdot antaa etkä ottaa. Kiitos että aina voin sinuun luottaa.

Anna minulle rohkeus levätä lupaustesi varassa, anna rohkeus lähestyä kun minulla itselläni ei ole mitään annettavaa. Anna minun muistaa ettet tahdo suorituksia vaan sydämeni, sellaisena kuin se on. Minun ei tarvitse kaunistella koska tunnet minut ja tiedät miten väsymys koskee. Tiedät miten kuormat ovat ajaneet alas maahan, miten olen itseni liannut enkä jaksa enää nousta.

Kiitos ettei ole hetkeä jolloin et olisi valmis minulle, ei ole koskaan liian kiireinen. Kiitos että aina saan tulla luoksesi, aina olet valmis vastaanottamaan minut ja aina sinulla riittää rakkautta ja lepoa, aamen.

No comments:

Post a Comment