Sunday, December 29, 2013

Rukous

Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen."
Matt. 16:24-25 KR33/38

Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.
Matt. 16:24-25 KR92

Rakas Jumala, tahdon ottaa ristini ja seurata sinua, näytä minulle tie. Anna minulle voimaa kantaa ristiäni ja anna minulle viisautta seurata sinua. Anna minun joka päivä nostaa katseeni sinuun ja seurata sinua niin etten ikinä eksyisi sinusta. Anna minun kadottaa elämäni sinun puolestasi jotta saisin sen itselleni.

Aamen.

No comments:

Post a Comment