Saturday, December 14, 2013

Rukous

Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.
Hepr. 11:1 KR33/38

Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä.
Hepr. 11:1 KR92

Rakas Jumala, anna minulle luottamus ja usko että voisin nähdä ja toivoa, ojentautua sinua kohden.

Anna minun tänään luottaa siihen että olet olemassa, että voin levätä varassasi, että sinulla on minulle aina aikaa ja rakastat minua enemmän kuin koskaan voisin itse ansaita.

Anna minulle usko sinuun, sinun täydellisyyteesi, sinun olemassaoloosi, sinun viisauteesi ja tietämykseesi. Usko siihen että olet tehnyt kaiken oikein ja voin elää sen varassa ikuisesti.

Anna minulle toivo elämästä sinun kanssasi, toivo tulevaisuudesta jossa kaikki on korjattu, jossa minä olen ehjä ja täydellinen kuten koko maailma. Toivo jossa voimme kaikki elää yhdessä ja joka tekee meistä parempia ja saa meidät tavoittelemaan sinun täydellisyyttäsi.

Anna minun ojentautua sinua kohti kuin kukka valoon, niin että aina etsiytyisin sinun kasvojesi eteen, näkisin sinut edessäsi enkä sitä kipua ja niitä murheitä jotka maailma minulle tuo.

Anna minun nähdä se jota ei voi nähdä, näkymätön joka on täällä meidän keskuudessamme, totuus joka on piilotettu meidän katseiltamme. Anna minun nähdä sinun sydämesi, se rakkaus jota tunnet meitä kohtaan ja anna minun nähdä toiset ihmiset kuten sinä heidät näet.

Aamen.

No comments:

Post a Comment